SILNIK SPALINOWY LEHR 2,5KM LPG 48720

  • Dodaj recenzję:
    • 48720
    • Producent: LEHR
    • Dostępność: Brak - zapytaj o termin dostawy
    • szt.
    • Cena katalogowa: 3 650,00 zł
    • Rabat: -730,00 zł
    • 2 920,00 zł

    Silniki LEHR 2,5KM  to przede wszystkim komfort użytkowania – brak konieczności tankowania benzyny, brak konieczności napełniania zbiorników wewnętrznych benzyną w czasie użytkowania na łodzi, brak konieczności przewożenia zbiorników z benzyną (zazwyczaj z rozlaną w czasie tankowania na zbiorniku) czy samych silników z benzyną w wewnętrznym zbiorniku w samochodzie, a co za tym idzie uniknięcie nieprzyjemnych zapachów w czasie jazdy samochodem, ekologiczność, niskie koszty eksploatacji (mniejsze zużycie paliwa), łatwy rozruch itd.

    LPG - NIEZAWODNE PALIWO

    • nie ulega degradacji
    • można je przechowywać nieskończenie długo bez negatywnego wpływu na jakość

    WYSOKA SPRAWNOŚĆ

    • silnik 4-suw w połączeniu z paliwem o wysokiej liczbie oktanowej

    EKOLOGIA

    • brak oparów i zapachu benzyny
    • LPG nie zanieczyszcza wody podczas spalania
    • LPG tworzy o 90% mniej związków węgla i 50% mniej substancji toksycznych

    ŁATWY ROZRUCH

    • brak ssania
    • brak pompy paliwa
    • brak osadów w gaźniku
    • uproszczone zimowanie

    OSZCZĘDNOŚĆ

    • tańsze i łatwo dostępne paliwo
    • tańsze utrzymanie i serwisowanie

    Funkcjonalność i zalety:

    • Silnik 4 suwowy zasilany gazem propan lub propan-butan

    • Możliwość zasilania z kartusza turystycznego

    • Możliwość zasilania z większej butli 

    • Automatyczna blokada silnika na biegu wstecznym

    • Łatwy rozruch - brak ssania oraz pompy paliwowej

    • Niska waga oraz niewielkie rozmiary

    Dane techniczne: 

    MOC: 2.5hp (1.8kW)
    SILNIK: 4-SUW OHV ZASILANY
      GAZEM LPG
    POJEMNOŚĆ: 72cc
    ŚREDNICA X SKOK: 54 X 31.5mm
    ILOŚĆ CYLINDRÓW: 1
    MAKSYMALNE OBROTY 4500 - 5500 obr/min
    ZAPŁON: CDI
    ROZRUCH: RĘCZNY
    RODZAJ PALIWA: PROPAN (RON 110) lub PROPAN-BUTAN
    UKŁAD PALIWOWY: GAŹNIK LPG: BRAK SSANIA/ BRAK POMPY PALIWA
    SMAROWANIE: METODĄ ROZBRYZGOWĄ
    UKŁAD CHŁODZENIA: WODĄ/ TERMOSTAT
    STEROWANIE: RUMPEL
    WYDECH: POWYŻEJ ŚRUBY NAPĘDOWEJ
    USTAWIENIA TRYMU: 5 POZYCJI
    BIEGI: F-N
    PRZEŁOŻENIE: 2,08
    DŁUGOŚĆ KOLUMNY: 15" (S)
    WAGA: LP2.5S -16,9kg
    ALTERNATOR brak
    ŚRUBA NAPĘDOWA: 7.25"X6" 3-PŁATOWA, ALUMINIOWA
    ZBIORNIK PALIWA:  KARTUSZ TURYSTYCZNY TWIST’N’GO 16,4 OZ  LUB/I BUTLA GAZOWA 
    KLASA OLEJU  10W-30 DO 4-SUWA 
    OBJĘTOŚĆ OLEJU  0,35l 
    GWARANCJA:  3 LETNIA OGRANICZONA PRODUCENTA 
    NORMY C.A.R.B.  3 STAR ULTRA LO